Administrare

Administratorul este un îngrijitorul pentru o proprietatea străină, acest fapt necesită o relație reciprocă de încredere între comunitatea / proprietar și administrator. Gestiunea proprietății cuprinde în esență activitățile administrative, tehnice și economice din jurul unui imobil.

Administrare Generală

Aceasta include întreaga componentă organizațională și administrativă a muncii noastre, care adesea rămâne invizibilă proprietarului individual. Aceasta include corespondența cu furnizorii de facilități (energie), cu autoritățile și chiriașii.

Consultanța proprietarilor la întrebări legate de imobil necesita la fel de multă atenție precum consultanta si angajement pe plan judiciar, programarea agendei, proiectele de rezoluții, targeturi anuale, pregătirea și punerea în aplicare a întâlnirilor proprietarilor e.t.c. Aceasta include, de asemenea, emiterea documentelor și gestionarea schimbărilor locatarilor, tratarea reclamațiilor și rezolvarea acestora cu asigurătorii (de exemplu, pagube produse de furtuni), precum și prelucrarea comenziilor-cheie.

Administrare Tehnică

Inspectarea și întreținerea
Serviciile tehnice includ inspecția și întreținerea corespunzătoare a structurii, precum și facilitățile tehnice conform planului scadent. La cererea/dorința proprietarului, se va coopera cu profesioniști în domeniu si cu experiență în executarea măsurilor corespunzatoare. (licitație, revizuirea ofertei, controlul si supravegherea executării, reclamații, garanție).

Contracte și examinare
Încheierea contractelor de întreținere și de asigurare, precum monitorizarea executării lucrărilor de întreținere și, dacă este necesar, a inspecțiilor legale (de exemplu, ascensor, stingător, încălzire). Acest serviciu cuprinde întreținerea periodică a instalațiilor, precum inițierea și monitorizarea lucrărilor necesare de îngrijire în spațiul exterior și interior, cum ar fi întreținerea grădinii, întreținerea pe timpul ierni, lucrările de curățare și multe altele.

Administrarea Economică

Cuprinde următoarele servicii:

  • Facturii lunare a întrețineriilor și a chiriilor
  • Monitorizarea plăților primite de către chiriași
  • Efectuarea tuturor plăților de intrare și de ieșire
  • Plățile anuale de funcționare și de încălzire către chiriaș
  • Examinarea facturiilor pentru serviciile furnizate de terți și plata lor punctuală
  • Crearea planului de afaceri și a situației anuale
  • Declarația anuală a costurilor de gestionare împreună cu proprietarul
  • Calcularea și implementarea modificărilor admisibile din punct de vedere legal